Langkawi

Halloj!
Vi hade lite svart att slita oss fran Langkawi, vi trivdes sa bra. Sa nagra dagar till efter vi skrev sist stannade vi kvar. Dagarna fortsatte vi med att spendera pa stranden och steka jarnet. En del dagar var de valdigt valdigt hett sa de anda man kunde gora var att bada eller gomma sig i skuggan. Annars har de varit regn varje dag, men oftast kortare stunder, typ en kvart mitt pa dagen, da gommer vi oss under parasollen, sen forsvinner regnet och solen kommer tillbaka! Och pa kvallarna har vi atit god mat, suttit pa Babyloon, eller hangt pa Gecko Guesthouse elelr tagit de lugnt. Juste, vi blev vittnen till ett frieri har om dagen, vi fattade inte vad som hande forst, alla stod och apploderade och tog foton, sen forstod vi vad som hande, de var fint!

De var ganska mycket svenskar i Langkawi sa vi fick tanka pa att inte prata sa hogt som vi ar vana att gora om manniskor. Och malaysierna i Langkawi pratade ocksa en del svenska, mest hej, hur mar du, vad heter du, skal osv. Annars en del engelsman, tyskar osv.

Juste, i forrgar (?) var de fullmane. Eller nej, de var de inte. De var fullmoonparty (inte som de superkanda i Phangan) I sjalva verket var fullmanen ett par dagar tidigare men partyt var inte samma dag. Asch vi fattade inte riktigt varfor. Partyt var iaf pa en liten o, monkey island, 10 minuter med bat fran stranden. Och de var valllldiiiigt kul!  De var mat, bar, musik, elddans och massssa folk! Vi stannade tills sista baten gick hem vilket bevisade att de var en mycket lyckad kvall!

Annars sa har de inte hant sa mycket mer.. Nu ar vi i Penang igen, tog baten idag, och har precis kopt visa till Thailand! Sa de far vi imorgon sen blir de mot THAILAND!!!!!!!!!!

Ska testa ladda upp nagon bild ocksa, de ar ju alltid kul for er dar hemma!


Pa mexikanskt matstalle


Straaaand Langkawi!


Monkey Island!

(det drojer 10 minuter att ladda upp varje bild, sa tyvarr blir de inte sa manga)



Eldshow!!


Kommentarer
Postat av: katten

en väldigt brun mus där... fortfarande avis! <3

2011-11-15 @ 18:53:23
URL: http://grepp.blogg.se/
Postat av: Mamma Åsa

Ni har ju blivit väldigt bruna tjejer, vilket innebär att ni troligen har haft väldigt mycket sol :)

Kul att ni gillade Langkawi så mkt, när jag ser den stranden så kan jag förstå det. Där skulle jag oxå kunna tänka mig att sola och bada.

Blir väldigt glad för bilderna på er, ni är saknade här hemma.

Puss och kram

2011-11-15 @ 22:03:01
Postat av: Lena

Ja, vilken färg ni har. Det är många timmars pressande i solen för att få sånt resultat!

Pratade med min arbetskompis som tipsat om Langkawi. Hon berättade bl.a. om stränderna så det var kul att se den fina bilden.

Nu har det blivit kallare här hemma så fortsätt att njuta.

Kram Lena

2011-11-17 @ 15:27:09
Postat av: Sara

Jag är megafettdunderavensjuk!! Fryser röven av mig i Sundsvall och lever i min pälsmössa.. Era bruna bajskorvar.. :p <333

2011-11-17 @ 16:29:55
URL: http://sjp.webblogg.se/
Postat av: Pia i Falkenberg

Vad härligt ni har det!

Stranden såg enormt inbjudande ut och av er "hudkostyms" färgnyans förstår jag att solen lyser det mesta!

Som Lena skriver, här hemma har vi frostnätter och kyligt och reflexvästar på hundarna och mig när jag går ut efter kl 16.00.

Ha det fortsatt bra! Kram

2011-11-17 @ 17:16:56
Postat av: Janne

Härligt!!

2011-11-17 @ 20:13:05
Postat av: cilla

saknar er bruna brudar <3

2011-11-18 @ 10:37:03
URL: http://cillaa.blogg.se/
Postat av: Elias

Beach Langkawi ser inte helt fel ut!

2011-11-18 @ 12:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0